15.5.15

Team Building - Part II




Part I


amboi. lamanya nak dapat sambung. haha.
okay. malam pada aktiviti Crimson River tu, program adalah di Cowboy Town.

sumpah. memula teruja tengok show, tapi pastu annoying. sebab apa yang diperformkan bagi aku tak relevan. perform Thai culture,sexy nigger with big boobs and big butts, binatang..ermmm..

aku rasa Melaka banyak gila kot sejarah dan cerita yang jauh lebih menarik. patutnya itu yang patut diketengahkan, bukan performance yang ehemmm..erm, susah aku nak describe.

apapun, enjoy ajela walaupun tak best.




habis je show Red Indian dan yang sekutu dengannya, aku dengan geng melawat kawasan. layankan ajela.


shark!

jangan la makan sayaaaa. saya ada tiga anakkk..

apa? awak lepaskan? baiknya awakkk

okay dah. dah.. kita jumpa lagi lain kali. saya bawakan awak kepsi.

jalan jalan lagi. area sini aku rasa macam kat funfair jerantut aje. ala, mana mana funfair pun boleh lah!



aku rasa ini unik
err..real steel?

geng bas sekolah

last but not least.

pastu konon nak balik resort la ni kan, sekali pintu keluar betul betul pergi ke satu cafe. tak sure apa nama cafe tu, tapi aku and the gang stop la dulu pekena kopi siap ada live band.

aku siap request One Way Ticket & Hotel California. gasaklah korang nak nyanyi lama mana. hahah..

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST