9.9.09

berpuasa di kampungku [kuantan]

arini baru masuk opis semula..dh la lmbt lg.huhu,.tp kali ni sbb hubby aku dmam dr isnin lalu,pastu pg td call driver opis mintak tolong amikkan aku yg kesian ni.cam biasa, Long (driver yg mmg kamceng ngan aku) dtg.amik aku,antar rifdi.nk jadi citer,smpi umah makcik yg jaga rifdi tu..xdek org.call rupanya dia kt hospital,amik obat..n dia suruh aku anta rifdi ke hospital (opis aku pn mmg dekat area spital gak)..

ok,kita gerak ke hospital yek!

belum smpi ke hospital,pajero cabuk jkr jerantut tu bleh 2 kali mati enjin..pehal lak ni?..sempat 2 kali gerak, last2 pajero tu elok berenti kat selekoh..ade la dlm 2km je nk smpi spital.aku pn call pakcik,kata pajero xlarat nk gerak.so,dia dtg amik aku n anta aku ke opis..

so,sbnrnya bukan tu aku nk citer.td tu iklan je..hihik!


nk citer,last week aku balik kuantan lg.hehe~sabtu aritu aku gerak.tgh layan2 syurga cinta (cehh!mcm xdek citer lain) tghari tu,tetibe je hubby gua ajak balik kuantan.agaknya kecian kt wifey dia kot sbb my siblings seme ade kt umah.so,balik la kami dlm kol 3ptg.akak aku pn xcaya aku balik siap suruh aku buktikan kt dia lg betul ke tak adik dia ni..aku pn mms la gmbr..

dan akak aku pcaya..hikhik~

setibanya kt umah aku,mmg meriah laa..tp akak ipar yg duduk kt kL balik ngan anak2 dia je.abg aku xbalik,dia ade keje.akak aku plak mmg wiken suka dok umah mak aku.dia dok Pekan je,xdek hal..so,slama dok umah tu mcm2 la peel diorg yg sempat aku snap..saje.suka2..(kan hobi aku tu) Mmg happy! =)



SESI TIDO SIANG RAMAI2



SESI KANAK2 BERMAIN











ini adik aku,dia pn tmasuk dlm kanak2 bmain


SESI MASAK2 UTK BERBUKA
ada ikan kerisi, pari & sotong laaa..

daun pisang pn ade..

ikan bakar!!!..wahhh ;p

udang

mak masak ape tu?


ooo..chempedak goreng kesukaan gua...!!!



mmg menyelerakan~~wawawawa...best!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST