Visitor

16.9.09

tetibe je..

Tak Mungkin Kerana Sayang by:Alyah


Setiba di persimpangan
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

(Korus)

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali sekala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

(Ulang korus)



kenape aku tetibe je?
psl bebaru ni seseorg yg dh lama ilang dlm idop aku kembali menerobos minda dan jiwa aku.kembalinya dia sementara hanya utk mengucapkan maaf dan jutaan rasa bersalah di atas kesalahannya suatu masa dulu.walaupun keterlukaan rasa hati aku ni ttp ade,tapi sebenarnya aku dah lama maafkan dia.jodoh kami tak panjang..
 
 
aku tujukan lagu ni khas untuk dia.
pada aku; CINTA TAK SEMESTINYA BERSATU.
dan aku sangat gembira dengan kehidupan aku sekarang bersama hubby yang sgt aku sayang buat selamanya..

3 comments:

  1. hehe.. mcm tau jer...
    past is past.. sis..
    life's goes on!
    :)

    ReplyDelete
  2. yapp..life must goes on!
    gambatte!


    err,bro.jmput braya ke umah ek..

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...