Visitor

30.9.09

rifdi #2

nape ntah..tringat kat rifdi.
kalau aku geram marah kt hubby,slalu aku lepas kt rifdi.
aku tak sakitkan dia..tp slalu jadi mangsa lepas bebel aku..

dan rifdi yang tak paham ape2 tu sengih2 kt aku.
sian dia kan?
dah la tak paham menda aku cakap,asek tengok lak muka ibu dia masam mencuka macam acar terlebih letak sos tomato atau cuka tercurah lebih..

ntah dia pikir aku ni memang camtu mukanya pagi2
padahal muka aku sebenarnya mcm purnama mngambang jam 6.00pagi

"ibu sayang sangat kat rifdi,ibu mintak maaf"..kata aku kat dia semalam.
"ibu janji pasni ibu tak marah kat rifdi..ibu marah meja kat dapur plak ok?"

rifdi pun senyum kat aku.
alahhh...comelnya anak ibu.mmg muka mewarisi ibu.
heheheh...

















seharian berlalu~~
dan pagi tadi aku marah lagi kat dia.
ibu langgar promise ibu..
maafkan ibu lagi..

sian rifdi!

3 comments:

  1. ibu kejam!!!kate rifdi dlm ati...
    weehuuu...
    kidding...

    ReplyDelete
  2. Sis, sowi zahir batin tak sempat nak meraya datang umah ko aritu..Papepun selamat ari raya!

    Wei.. org kalay memarah jadi sejuk bila tgk muka anak- ko pulak latih dia jadi listener pulak. Terapi alap baru ni. Sok2 nanti anak ko punya pekataan pertama membebel ala2 rap.. heheh

    ReplyDelete
  3. lagi 1- si rifdi muka dia agak sama ngan anak sedara aku yang berkongsi wad ngan birth date aritu.. Akil Syamil.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...