Visitor

28.11.09

minggu yg ponat..(Episode 2)

yey~dh sampai di kg..
hehehe..tp oppsss..raya di umah mertua.ahakkss~
xkisah la..jnji beraya.hahah..lgpun kali ni raya special sket.
adik ipar aku,Ani (keje kat Pasir Gudang, Johor)ada beraya ngan ktorg.dia ni xpenah balik raya..
kalo balik pn mcm cacing kepanasan dok kt umah.arini smpi,ptg nti dh nk balik..
so,kali ni dgrnya cuti smpi Ahad..

so,pagi raya mak mertua aku dh sibuk kat dapur.
"menu apa mak?"
"nasik ayam.ida tolong la ek..mak xpandai buat nasik ayam"
err..aku kaget dh ni.xkan la mak mertua aku yg terror masak ni xpandai buat nasik ayam?

adik ipar aku,Lela memerangkap assistant mak mertua aku dh sibuk2 merebus ayam.
aku?bukan nk mengelak buat keje tp aku ada rifdi yg slalu sgt melekat dengan aku..hehe

aku tgk mak mertua aku bkn xpandai,tp sbb dh lama xbuat..jadik cam xconfident lak resepi dia tu..hehe.mcm2 psanan aku smpikan kt lela,cewahhh..dh mcm chef pro lak rasa..kihkih..

sambal xsempat siap,kicap baru letak..seme ipar aku dh bertenggek kt meja makan.dh xsabar2 nk melantak..hehe dan akhirnya,seme bergolek kt depan tv.kekenyangan..

aku pn dh masuk tym tghari,bsiap2 lak nk ke umah mak aku yg kira2 10 minit pjalanan je..cecah je kaki kt umah mak,kitorg melantak nasik minyak lak.xcukup lagi..tambah nasik dagang.pas hubby gi solat jumaat,sambung lak makan nasik impit ngan kuah kacang..

so,agak2..ape jadi ngan perut aku yg sexy ni???

hihihi..

nasik tambah : dh macam dugong sorang2..

'_'

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...