30.11.09

rifdi #3 : NOW YOU'RE 1 YEAR !!

happy birthday Norhaflan Rifdi!
ibu & abah luv u damn much!!

kebetulan 28nov09 ni kami sedang bercuti di Kuantan sbb raya haji.
so..aku pun ajak la kakak aku wat makan2 sket kat umah.
aku gi Secret Recipe..beli kek favorite aku.(oitt..bday sape sebenarnya ni?)

haha..so terjadilah mini birthday party kt umah parents aku..hihi

the Opening : Tuan Haji Jaafar membacakan doa yg TERBAEK untuk keluarga dan seluruh keturunannya..

the Program : kononnya dhiya n hilman tukang pegang rifdi & tiup lilin sama2.
tapi..sbb rifdi ni sgt excited,dia plak tepuk kek..wagagagaga..

& the makan2 tym pun dilaksanakan dgn jayanya..

Happy Birthday-01
Rifdi

Rifdi & Atok Abah

Kak Dhiya yg menjadi org kepercayaan Rifdi
utk tumpang berdukung

makan2: kek & mi sup gearbox
nyam..nyamm..

Abg Hilman yg xleh ilang Rifdi

Birthday boy & abahnya

we're LOVELY family


AND LAST BUT NOT LEAST, MY LIL BIRTHDAY BOY..
NORHAFLAN RiFDi
be a good boy for abah & ibu.
MMMMMUACKKKSS!!!


'_'

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST