Visitor

5.1.10

LAST 2009

HUJAN 2010
venue : masih di rumah mak, saat dh nk pulang ke Jerantut.

hujan turun sejurus selepas abah baru sudah potong rumput.bile tgk air bertakung,rasa view sgt chantek.so,hubby pn amik kamera gue dlm keter n trus snap.aku selaku tukang edit gambar,dgn penuh tak bertauliahnya..menghasilkan picca yg xseberapa hebat mana ni..utk jamu mata kita bersama.

sila jamu mata anda yek. mekacehh..

dingin je rasa..






dan ada budak frust xbleh join main air..hehe



sian dia..heheh

2 comments:

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...