14.1.10

sepetang di kolam renang



09 jan 2010.
dh petang, Alang & Achik (BFF hubby aku),ajak gi mandi kolam.
kami pn menuruti.siap ala kadar,gi Jerantut Hill Resort.

smpi sana,ramai org tgh bermandi manda.
alahh,lantak.yg nak mandi bukan aku,diorg..hehe.
kamera dh bawak,bateri lak dh flat.ngokkkk!
so,dgn berbekalkan hp E63 aku,ni je la yg dpt aku shoot.nk ckp byk pn malas (byk keje ni),korg tgk la sndiri ape yg tjadi...

(gmbr pn xsempat nk edit..)

kn dh kata, ramai giler~

saje jeleskn ibu yg xdapek nk join main air

giler.suka sgt main air.

rifdi with the men

uncle acik..jom la terjun lg

2x5=10

woww..pose sexy.auww

para jejaka sdg rilex.bsantai..

haih..lain mcm je ni


b4 balik..
the sun goes down.

dan mlm tu,rifdi tido awal.penat sgt la tu.aku ngan hubby dok bising2 gelakkan zizan & johan dlm Raja Lawak 3 seblah dia pn xdek hal je..zzzz

notakukukaki : pasni planning nk gi Gambang Resort lak.if malas,gi Research,Sg. Tekam jela..tp best wo kt sini.

::dush!::

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST