4.1.10

cuti dah abiss?? so,what to do? just back for work laaaa. ( 2010 mode )

tajuk entri panjang xhengatt..(mcm bagus,tp xdek makna)

fuhh..arini first day masuk keje taun 2010.
blur giler.xtau nk wat keje ape.
yelerr,org baru balik holiday 1 week.pastu masuk keje lambat (angkara si ibu terlewat bangun~sape suh lyn american pie latest smpi jam 2.30am??).dushh!

so,dgn muka ala2 hodoh,pki lak kaler pink masam tmbh shawl maroon (nk kata salah pilih kaler xgak,tp ... err,malas nk explain pepanjang),kaki gua melangkah masuk ke opis jam 8.50am.kira ok la tu.
sampai opis,nani sahabat kesayangan di opis wat muka manja ajak gi bekfas.owhh,rutin harian yek.smpi opis terus gi mkn.bak kata opismet,aku la org paling senang ati.dh ler dtg lmbt smbil wat muke selenga,pastu tambah lak ilang trus ke kantin,mencekik dulu.
ngehehe (T_T)

perut dh full,kena ngadap pc lak.bos dh bg memo; listnote keje yg perlu dibereskan SEGERA. wow,saje highlight kn supaya nmpk cam aku ni sgt penting di opis..nk start keje tu la yg sgt azab.try bukak fb,capaian telah dihalang.ngeee~kna banned semula rupenya  (>_<)
bukak blog,wohh..ramai tnggl komen.kna baca n siasat sape sendernya..
lama plak jadi FBi,..dh keje tertangguh.
amik masa,amik masa..dlm erti kata lain,amik mood keje dulu babeh!

wat keje biler bos lalu lalang dlm opis.at last,siap keje dlm 15 minit.jap je sbnrnya kalo aku bg tumpuan keje ni.yg jadi lmbt siap sbb byk sgt commercial break.nk berfb la,nk berbelog la,berym la,beremail la,..also sms,borak2,makan,blablabla...
siap keje.hubby call,ajak balik..owhh,ptt la.dh kol 12.45tghri.

balik umah,hubby dh siap tapau nasik ayam 2 bgkus.melantak smbil layan Night At The Museum 2.(mmg best,aku yg lmbap giler subjek Sejarah rasa cam dh kenal nama tokoh2 & watak2 antagonis zaman dolu)..jam dh nk masuk 3.00pm.bersiap n masuk opis.kt opis ngadap blog lg.bos baru lalu but still pretend cam bz nk mamposs..pdhal bos xgarang pn.dh tau awal taun mmg ramai goyang kaki,tangan,batu & sbgnya.. =D

tgk jam 4.30pm..time ni baru aku sibuk2 siapkan keje semula.2 task dh siap,dh masuk bilik TA utk disemak & proceed..kol 5pm.tggu hubby call,xcall plak.
sambung berblog..till now.baru dia call."jom balik"..beres.jap gi nk off pc.

....terpikir sejenak.
"sama cam taun lepas je aku ni.."
ermmm...tetap xberubah ye aku ini?..budget 2010 nk jadi more better,but im still the same.
do i dont have a mission?..nope.
i got it but xnk cakap.sbb xnk janji..aku xsuka ada azam.just wait & see what will happen.

nasik tambah : nape org suka sgt tnya ape azam kita ek?suke amik tau hal org ye?..huh,dont care what u did.aku sndiri xpenah tau ape azam aku sndiri. (O_o) heheh
choww..

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST