16.2.10

Dexter ohh Dexter

Ptg semalam kuar ngan hubby & rifdi.tujuan sbnr nk beli susu anakanda yg dh abis tu.tp mcm2 plak aku shopping sampai abis gak la rm250++..hekhek

So,destinasi adalah ke Kuantan Parade.xtau nape hubby minat benar ke situ.maybe sbb senang nk carik barang,tempat mkn yg lebih selesa & paling penting..paling senang carik parking.huhu..

Ok..ok.sbnrnya kt sini aku nk citer..akhirnya aku dpt gak beli Dexter Series dari Season 1 – Season 4 (completed)..wahhh~akhirnya.sape2 penah tgk citer ni sila angkat tangan!!aku sgt la excited smpi lupe nk check tu betul ke dvd.pastu ada malay subtitle ke..yg dvd tu betul dh,tp yg subtitle tu je laaa..ahah.nsb baik la ada gak English,kalo dia letak tamil & Chinese..mmg aku tebal muka la pulang balik.
Ohh,td aku ada tnya ek sape penah tgk Dexter ni.ahah,sile turun tangan yg korang angkat tadi.kalo x,sampai abis baca entry ni la korg tak turun2 tangan lagi..kena dera ke ape ni..

Dexter ni penah tayang di tv2 satu masa dulu.ok,aku sbnrnya xtau jugak kewujudan citer ni.ni sbnrnya hubby aku la pnya jangkitan ni.dulu2,every Wednesday nite..hubby aku gi main futsal.so,bile dia balik around 12am,dia akan layan citer ni dulu.esoknya dia akan citer kt aku psl citer ni best la,klasik la,blabla..aku ni mana la nk layan citer malam2 ni.time tu aku ni ibu mngandung,kuat tido.hehe..so,one fine day,sambil2 aku tggu hubby ni balik (lambatnya dia balik time tu),aku sambil2 lipat kain ni layan la citer tu.first impression,wahh..citer ni nmpk sgt American style.pastu muka Dexter (hero) ni sgt kacak smpi xnmpk cam dia ni serial killer sebenarnya.pastu,gerak gaya citer ni sgt best,buat aku terus2an layan citer ni..smpi abis episode.haih..aku baru nk layan citer ni.abis plak dahh..seterusnya,aku try search psl citer ni kt google..dan aku jumpa penemuan ni.

Secara pendeknya aku nk cerita,citer ni adalah pasal sorang serial killer yg bernama dexter.dia sorg forensic sebenarnya tp dia membunuh pesalah2 yg terlepas dr hukuman mahkamah.so,sape2 yg tringin nk layan..sila la carik dvd di kawasan sekitar yang berdekatan.tp kalo nk beli,kena tnya dulu kt tokei kedai,suh diorg carik jugak.sbb sbnrnya kt kedai ada,tp diorg xdisplay sbb pd diorg citer ni xglam sbb bukan ditayang di astro.
Kalo dh layan,mst korang suka pnya la..trust me!

 
encet dexter yg sweet.


::dush!::

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST