11.2.10

sile baca,mana tau anda telah ditagged??? #2

-->
(edit semula)
yeyey~i tlh ditag oleh udhang.aku ucapkan timekaseh byk2.lebiu so muchh..
dan kt sini aku dh xsabar2 nk jwb tagline nih..

        1) where is ur cell phone
dua2 bijik ada kt seblah ni je..senang hubby nak call & senang gak utk aku bersms ngan member2 or mak aku..

2) relationship
berita buruk pd sape2 yg nk ngorat saya (pehh,ayat mmg xbleh blahh), jujurnya sy sudah berkahwin & beranak 1.mmg ada cita2 nk tmbh lg adik rifdi tp blom ada rzki..kwang3..

3) ur hair
hubby aku dh potong rmbut daku yg lurus ini ke paras bahu sbb serabut tgk rifdi asek tarik rmbut aku je..dan skrg rambutku sudah tidak lurus lg,xdek masa nk gi saloon wat treatment & wat rebonding.pastu mula la skrg asek komen je rambut aku yg cam ntahape2 ni..kuikui

4) work
pejawat awam di jkr jerantut.keje technician bahagian awam menuntut aku berada di site lebih byk dr dok opis.tp sbb aku mmg dh boring dok site,maka aku mengisytiharkan diri aku sbg technician internet kt opis sbb aku lbh suke facebooking,blogging,check email,tolong donlod software…hehe

5) ur sisters
sorang je.nama dia Haslina Jaafar aka Eenaa..<--budget glam la eja camtuh?hehe.dia sorg yg terror serba serbi baik bab masak (dia tokei kantin slh sbuah skolah menengah kt pekan),menjahit,mengandam (dia mak andam juga),mengemas rumah & mcm2 hal lg.compare ngan aku?..jauhhhh terrornya dia..

6) ur favourite thing
fav thing tu xdek.tp aku syg segala aksesori,gadget & shawl aku..hehe

7) ur dream last nite
ermmm....(sambil pikir aku sempat mimpe ape je malam td??)

8) ur favourite drink
jus buah buahan..paling fav air masak.panas la skrg ni..cpt dahaga!

9) ur dream car
x dpt kelisa,dpt mini cooper pn dh rasa bersyukur sgt kalo ada org nk bg...

10) ur shoes
banyak~nti aku listkan.
4 psg kasut keje : Leno - sembonia (hantaran kawen dulu) - Vern's - Alfio Raldo
3 sneakers  : Levi's - Converse - Everlast
3 pasang kasut2 lain yg bleh aku pakai wat jln2 : Croc's (beli saje,pakainya x) - Hush Puppies - Polo Club
1 kasut sport : Power. dulu beli konon nk jogging sama2 ngan hubby,skali dpt tau pregnant trus xpakai,smpi la skrg.
3 pasang slipar jepun : ehh..dia nk kasut je kan??..hehe (~_~)"
 11) ur fears
kehilangan org yang disayangi...

12) what u want to be in 10 years
dh naik pangkat,bisnes maju,ada anak ramai & ada hubby yg sama smpi bila2..

13) who did u hang out with last weekend
my hubby & my baby laa..ktorg gi mkn kt kfc jerantut..

14) what are u not good at
speaking English~!!pronounce mmg hancuss.writing ok,pemahaman ok,tp kalo speaking...dr skolah dulu slalu kena gelak ngan bff aku sndiri.ape daa,xnk bg support lgsung..

15) one of ur wish list item
ada butik shawl sendiri..kalo xdpt yg ni,aku nk dslr yg lebih canggih cam Nikon ke..

16) where u grew up
Pahang Darul Makmur.xpenah aku kuar dari negeri ni..lahir Kuantan,membesar kt kuantan,skolah kt kuantan,masuk asrama muadzam shah,poli kuantan,skim latihan graduan menganggur pn dpt kt kuantan,keje pn kt kuantan,last2 skrg ni keje kt jerantut...ni dh kawen pn dpt org kuantan.

17) last thing u did
basuh baju rifdi.pg ni aku dh mntk izin masuk lmbt..rifdi meragam nk ngan aku je.. :)
18) what are u wearing
shirt,my levi's jeans,shawl & sneakers.baju kurung hnya utk working day & event.

19) what aren't u wearing
maybe dress or sumthing feminine style..oooii,ssh sgt nk nmpk feminin aku ini.

20) ur pet
3 ekor ikan puyu.nk letak nama xtau plak beza sekor2..

21) ur computer
opis : flat screen  Dell
umah : laptop Compaq

22) missing
missing ape ni?
~missing my fav Casio watch..G-Shock.ada pd seseorg..nk mntk kang nmpk ngat berkira.
~miss my mak.ape,igt org dh ada laki ngan anak xreti rindu kt mak ke??
23) ur life
happy with Norazman Mansor & Norhaflan Rifdi.u both are my soul..& bsyukur ngan ape yg diperolehi skrg..walaupn xkaya,tp aku sgt gembira.

24) what are u thinking about rite now
pikir nk lunch ktne ek jap lg..

25) ur car
xdek keta!!!!tp keta hubby ada la.dia bwk Wira 1.6 kaler silver.no plat keta ACL 367_...opps,rahsia

26) ur kitchen
complete,bersih,cantik,berkilat..fakta : sy jarang dapat memasak di dapur sendiri,sy lebih kerap memasak di dapur kedai.

27) ur favourite colour
merah - hitam - hijau - coklat - khakis - oren - perang.

28) last time u laughed
td ngan rifdi..tp ekceli aku mmg suka gelak.
29) last time u cried
mlm selasa baru ni.ada sorg member MUSTECH yg sound aku kt FB secara terang2an.malu beb.pdhal kes silap paham je..hukhuk
30) love
my Norazman & Norhaflan Rifdi...again.

31) so who wants to share their ONEs??How about??
sorry..never (cilok jwpn udhang)

32) tag 5 lovely persons
~rock (nk tag jugak walaupn udhang dh tag)
~rina salleh
~shida
~cik epal
~or sape2 je yg nk amik ini tag..silakan.hehe
::dush!::

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST