25.2.10

Happy Birthday & Happy Anniversary, Abang!

lama xupdate blog.ada plak rakan lama yg suh cpt2 update..best layan blog ko dee.ahakss!jgn la ckp camtu..blushing i..

ok.sempena lastweek pnya citer.
20-Feb mmg akan disambut secara kecil2an setiap tahun.so,bile date ni smpi..aku just akan wish sahaja for my hubby.no special gift & no makan2 celebration.tak mcm aku,hubby slalu akan buat surprise party in whatever situation.itu tandanya dia sayang kt aku,tp xbermakna plak aku xsayang dia tau!!..bahah.bodohnya statement aku ni.
ehh,masa ktorg member2 dulu ada gak aku bg gift baju t-shirt Converse sbb aku beli 2.satu utk dia n satu utk aku.member pnya pasal..
org2 tua pesan jgn bg baju or barang berupa kain berjahit kat kapel kn..so,sbb dia kwn aku masa tu..aku bg je.eh,alhamdulillah...siap bertemu jodoh plak.maknanya perumpamaan tu salah ye.makanya,aku pesan..jgn percaya menda2 yg xlogik di fikiran tu..

woii..jauhnya makcik ni membebel.

berbalik pd citer 20-Feb tu..aku naked nekad taun ni aku nk bg surprise gift..!sbb bday hubby dekat sgt ngan hari anniversary ktorg yg kedua iaitu 22 feb.wahh..alhamdulillah.

planning sabtu tu nk ajak hubby mkn kt luar.tggu pnya tggu..hubby bgn tghari..sama je ngan rifdi.dh bangun..aku pn wat alasan nk gi stationary..(err..rasa cam salah eja je..belasah je la..jnji ko paham).pastu smbil sengih2 aku suh dia gi amik kt dlm kedai.
bahah..lawak betul.hubby aku ckp dh agak aku akan beli gitar.wahh..teror btul instinct sorg hubby ni eh?

maka,hubby dpt la gift sebijik gitar tong jenama omaigod..hahah.bkn la..jenama Omiya.

special gift for him.
Happy Birthday & Happy Anniversary

pas dpt gift yg memang dia nanti2kn dr zaman bujang dulu..hahah.buat ape aku nk bg dia dulu kn.membazir je.hahah..ktorg pn gi makan.kat kopitiam je..nk gi kedai makan biasa aku tgk jam dh pukul 3 lebih.mana ada lauk dah..so,special pn kt sini jela.
makan2..kami gi Pet Shop kt Bandar Lama Jerantut.bestnya..sbb dlm tu penuh ikan.mcm2..aku rasa rifdi time tu dh mcm nk terjun dlm kolam.bile dukung dia plak..dh mcm nk masuk dlm aquarium.okeh.,.tujuan kami ke sini adalah utk membeli akuarium baru yg lebih besar utk ikan puyu kami yg duduk bertiga dlm satu bekas kecik.sian aku tgk..
siap beli segala perkakas termasuk water filter,pokok2,pasir dan macam2 lg yg bertotal rm80..kami pn terus balik.hahah.

balik umah plak,tukar air ikan & port diorg dlm akuarium baru.waaaa..aku tgk ikan2 seme sgt happy.nmpk diorg sengih2 suka main buih2 yg terhasil dr filter.. (^_^) kan?nmpk happy sgt..berenang2 dgn selesa.agaknya kalo diorg bleh cakap,dh lama ktorg kena sound sbb bg umah sempit.nk lumba renang pn susah..

so,mlm tu plak aku ngan rifdi melayan la abahnya main gitar.lagu hape pn aku xtau..lagu ke mana,bunyi gitar pn ntah ke mana.fyi,hubby aku bkn pandai sgt main gitar.cuma nk lepas gian je..hahaha..

notakukukaki : utk encet hubby, Norazman Mansor.syg ucapkan selamat hari raya happy birthday yg ke 28 & selamat ulangtahun perkahwinan yg ke 2.May Allah bless u,dan sentiasa menambah rezeki-mu, ilmu-mu & iman-mu & semoga kita dikurniakan kehidupan yang indah bersama di dunia & di akhirat.

::dush!::

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST