28.2.10

Gambang Water Park

lastweek,aku n hubby kena cuti sbb mak angkat kami yg jaga rifdi tu mintak cuti seminggu sbb nk wat preparation utk anak sulung dia.kami paham so kami pn apply cuti.ehh..knape aku gune kata ganti diri 'kami' lak ni?.haha.prasan nk wat ayat formal la ni..hahah

baik.kisahnya cuti kami (lagi..eii,gedik je).baiklah..kitorg ni cuti beganti pd isnin n selasa tu sbb isnin aku ada meeting n hubby lak patutnya keje ari selasa.tp,sbb dia bgn lambat..tetibe mood kje xdek (bos,bleh laa..lain la i ni..),dia ajak balik kuantan.haih..tetibe je.sbb hubby aku ajak gi Gambang Water Park.uiyyoo..beshnya.i ni x penah gi water park,so kalo tgk ayat2 yg ditulis mmg ala2 jakun sket..

so,petang tu ktorg gerak balik kuantan.tidor umah mak bapak i.pehh..dh tgh mlm baru smpi sbb seblom tu gi Kuantan Parade dulu.tukar dvd Dexter yg kosong tu kt kedai.pastu janji ngan rock nk jumpe kt kfc smbil dia nk bg aku pnya reunion goodies.haih..lmbt benor rasa dpt goodies tnmasuk baju tu..hahah

dipendekkan citer,esoknya pas zohor,ktorg gerak ke Gambang Water Park.wahhh,xsangka plak ari keje pn ramai org.sbg sorg jakun yg xpenah gi water park (bape kali nk cite ni??),aku mmg teruja la.smpi gi mandi manda pn pakai sunglasses pdhal dh terang kt situ dilarang memakai.tp aku tgk lifeguard pakai je,maka xleh la larang org awam dr pakaikan?..hahahah.

so,cakap byk pn xguna..korg layan la gmbr2 ni.tgk betapa terujanya kami anak beranak.haih.

mula2 smpi pn dh excited


  
hoyeaa..kami dh smpi!


 
rifdi buat muka kerek





err..poyo gak la


 


  


  
 rifdi & abah


  
haih.menangis plak.


  

 
di coco beach yg dibina menyerupai pantai


 
see the wave

  

(gambar dengan ibu semua siap delete. sorry, ibu freehair masa ni). 


::dush!:

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST