6.3.10

cantiknya blog layout dia..


aku adalah sorang blogwalker..mmg tiap2 ari kalo dok opis,aku mmg suka berblogwalking ke mana2 blog yg aku suka.kalo korang baca,msti korang rasa mcm aku ni xdek keje,bazir masa blablabla..tp sgt series la,aku walaupn keje tgh banyak, JD ngan TA press aku suh siapkan keje arini jugak,dgn fail berlapis2 kt depan aku,meja dh mcm lauk kt pasar mlm..aku ttp buat muka jakun melawat blog2  yg bleh..

kalo tibe2 aku rasa nak bukak blog aku sndiri,aku akan bukak.tgh2 belek blog sndiri,nmpk blog member2 dh update,aku gi plak blog member.kalo bukan member,aku gi online shopping,xpn gi blog kenalan2..xpn aku gi je blog artis..wahhh..

sebenarnya,aku suka sgt tgk layout blogger2 lain.bg aku masing2 sgt kreatif mencipta blog layout yg cantik2..jelos i tau tgk layout org ni siap ada kartun2 yg cute,pastu ade plak widget2 cute..ishh,mana la diorg dptkan?

yg paling wat aku kagum,ada layout yg dicreate oleh diri sndiri dan siap ada template utk direct ke facebook,friendster,tweeter..blabla..ishh,napee aku masih xreti nk godek2 mcm tu..

tp ada jugak blog yg pd aku terlampau sarat dgn menda2 yg xpatut mcm arrow dia buat blinking2..ishh,xperlu la pd aku.serabut je..pastu blog yg pakai kaler background yg terang2 cam merah (aku peminat kaler tu pn xsanggup guna tau),pastu meriah giler..font warna warni..adoiii,aku mmg patah semangat nk layan blog camni..penin..penin..


mmg la itu blog kau,tp please la..ko nk invite org baca.jgn bikin kaler mcm taska..adoyaiii

blog yg cantik,yg kreatif,xbermakna kalo ko tulis blog guna ayat yg mmg buat aku geli nk membaca contoh : gilew betul u ni.kitew ni cute gilew taw.

omg.rasa nk muntah sepanjang aku baca blog camtuh..hentikan la.aku ni walaupn blog xcantik mana,ayat aku pn xla bahasa melayu 100%..tp pada aku,biarla aku tulis dengan ayat yg org phm.biar org benci baca hasil tulisan ko dr benci cara ko menulis..

ehh..ehh..aku rasa td aku citer psl layout,nape aku citer psl hasil garapan (wahh..berbahasa jugak aku ni).

tp rata2 blog yg aku follow mmg bg aku blog yg the best.sbb layout kemas,cantik & sgt buat aku terasa nk catch up..catch up..every time diorg update.hihih..
pada blogger2 skalian,terutama yg mempunyai layout cantik2 hasil design sendiri..aku ucapkan tahniah sbb berjaya menaikkan ranking follower(s) disebabkan layout cantik kamu.mmg aku berhajat nk pandai buat camtu tp ..hehe.aku kena byk belajar lg.



notakukukaki : ntah apa2 la blog aku ni..


::dush!::

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST