16.3.10

trip to Beijing : 6 - 12 march 2010

cehh..bunyi mcm aku lak yg gi Beijing.haha..prasan xsudah.
ok,actually my parents la yg gi Beijing.diorg pegi berdua je dgn rombongan ahli Koperasi KOSMA Kuantan yg lain.huh..jeles jeles.mak dh bape kali naik flight.aku skali pn xpnh.naik train pn baru bape kali.tu pn rasa dh berlagak sgt rasa dpt naik kenderaan yg havoc ni.tp mak rupanya lg best.!

dulu mak mmg pnh dpt invitation utk ke Australia tp time tu mak cuak sbb xreti English.aku pn xtau ape yg mak buat smpi bleh smpi surat invite dia melancong.huh..jeles jeles..(lagi).

dhla kebetulan parents aku gi sana time salji..pehh,sgt jeles xterhingga.
dhla..ckp byk2 nti makin jeles je.nsb baik mak belikan kain sutera dr sana kaler hijau plain dgn shawl merah corak butterfly.ishh,sorang mak mmg tau fav anak dia kn?..hehehe

aku tnjuk gmbr jela..tu pn kalo korang nk tgk la.aku tau masing2 tgh jeles..
honeymoon buat kali ke seterusnya..hehe :)

puan mak yg sentiasa cantik & vogue :)

en.abah yg sentiasa bergaya & cool :)

bestnya.jeles jeles..

semoga bahagia hingga hujung nyawa kalian.
syg mak & abah.

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST