5.8.10

angan angan mak joyah

aku sedang *mengangankan ini.
*adakah sama maksud dengan menginginkan??


usaha bantuan dari encek google


okeh,aku tau.dari kadar kewangan memang aku tak mampu..
sebab ini stroller kelas atasan atasan atasan iaitu kelas VVVVVVVVVIP
gaji aku dua bulan belum tentu dapat menyambar menatang nih.
aku cuma berangan okehh.
kena paham maksud tu.
tapi aku minat betul design nih,.kena plak dengan ciri ciri stroller yang aku nak.
  • beroda 3 - yes
  • kaler merah itam - yes
  • mahal - opssss..yang ni bukan ciri idaman
yang penting, abang adik bleh naik keta yang sama.tak la susah payah aku atau encek ejang berkejar kejaran dengan rifdi yang makin suka berlari tu.tak kira lari pecut atau lari jarak jauh,yang penting kesukaan beliau sekarang adalah BERLARI. *cehh,apa motif aku sampai bercaps lock lak ni.

back to topic...maka, betul la intro aku tu.
aku mengangankannya sahaja.

notakukukaki : faham lahh..aku sebenarnya sedang bermain dengan perasaan.perasaan saje nak buang masa korang membaca belog ini.kihkihkih.. ~sengalnya mak budak sorang nihhh..

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST