23.8.10

Palmer's Cocoa Shea Butter

aritu gua ada promote satu krim yang bagus amat pada kulit gatal akibat stretch mark kan? pehh..tetibe bagi ayat berentak rock yek.
ok.jenamanya Palmer's.Cocoa Shea Butter.

bebaru ni aku beli lagi sebab stok dulu dah habis.punya la susah mencarik kat farmasi sebab tak semua farmasi ada.last2 dapat jugak kat tempat aku beli dulu, Al-Syifaa.
kali ni beli,walaupun silap botol tp aku amat bertuah,sebab dapat banyak sample.
ngiiii..

terbeli jenis tiub (kiri sekali)
& dapat free gift tiub kecik tu, untuk Bust Firming

sample sample lain adalah untuk tujuan menambah lagi koleksi krim
yang aku kena beli :)

ok.krim ni sangat bagus ye.sape sape terbaca sila klik di sini untuk pengetahuan lebih lanjut.iklan ni tak berbayar ye.

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST