Visitor

28.8.10

rifdi #12 : basikal biru

tetiba nak upload gambar anak bersama basikal barunya.
hehe..kira basi jugak la sebab beli hari rabu *bersamaan hari gaji* aritu..
tapi aku suka betul ekspresi muka dia masa mula nampak basikal kat rumah..
penuh kemalu-maluan berserta kegembiraan :)

hohioh..
saksikanlah keterujaan beliau..




yang tak tahan,malam tu dia main sampai tengah malam.sampai tido pun kena paksa dalam buai.
jam 3 pagi,dia bangun dan menangis nak main basikal.oohh,tak pasal pasal aku jua kena bangun dan masak sahur..6.30 pagi baru tido.


pehhh..penangan basikal punya pasal.
dush!

2 comments:

  1. rifdi macam omputeh,...pakai kasut dalam umah,...hehhe

    cantik basikal....

    ReplyDelete
  2. ehh..kami semua memang pakai kasut dalam rumah.baru kelasss..*ibu malas menyapu la ni..*

    basikal tu ejang usha awal2 dah.tunggu ada duit je.memang cun laa..hehe

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...