3.8.10

meh shopping shopping

setelah lama meninggalkan dunia bershopping di alam maya..
semalam aku telah buat perangai semula.huhuh..

actually,aku memang mencarik baju raya untuk rifdi.dan juga aku ye.yang ni sila maklum la kan.mesti taknak tinggal punya.
so,dipendekkan citer semalam aku dah ter-beli 2 pasang baju untuk anakanda.total rm68 jugak la.tu pun ada diskaun walaupun aku new cust.hebatla ungukids.tak memilih..semoga bisnes anda lebih maju selepas ini.



tak puas hati lagi bershopping, aku merayap plak tempat lain.alahhh,melekat satu blog ni.**terpaksa i rahsiakan demi menjaga hati.kuikui..cantik plak bajunya.nak beli lagi kang,tadi dah berhabis sket.merayap tengok baju maternity,hoho..berkenan kat satu overall.sms tanya kat tuan tanah kedaung blog tu,rupanya dah sold out.grrr..melopeh rupanya.baru aku berimaginasi sedang pakai baju tu di hari raya kedua.making cloud in the air..tapi..kuangkuangkuanggg...cloud tu telah pecah di bawa angin taufan..fiuhhhh.

merata lagi tempat aku melekat.berkenan kat dress,tp bila aku tanya labuhnya sedang mana..semua tak membalas.macam taknak menjual je.ceh.

tapi seriess..kalau tengok dress memang rasa nak beli banyak banyak.err,terasa macam i ni sangat feminin plak sebab kali ni sangat terasa nak pakai dress untuk raya.nak nak yang sleeveless,bleh pakai ngan cardigan.hikhik..gedikkk.

okeh.rasanya nak meneruskan pencarian lagi..babai la ye.

notakukukaki : nampak gaya,kena pakai CIMBClicks la plak pasni.senang,xpayah susahkan encek ejang anto gi bank setiap kali nak transfer duit ke kedai kedai ni...kehkeh
dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST