5.8.13

bertukarrrrr

blog lepas ni bakal diupdate dalam skala 1 per 2 minggu agaknya.

gara gara aku dah tak dapat nak hadap pc macam dolu dolu.opis baru aku ni meja untuk technical staff memang clean.kalau nak guna pc sila ke belakang.kat situ bersusun pc untuk digunakan.siap ada wifi lagi.
so,dah takde la pc peribadi untuk diri sendiri macam sebelum ni.haha.padan muka aku.dulu duduk kat opis lama,segala macam menda aku save dalam tu.dari pc kotak,membawak ke pc flat,memang 7 taun punya harta aku save dalam tu.siap transfer data lagi.punya la sayang.

ni dah duduk opis baru,aku transfer plak segala harta tu ke laptop.haaaa..menangis laptop aku menerima ilmu baru.tu pun tak habis save lagi.jap lagi nak naik opis lama,nak settle hutang kuih raya.pastu nak sambung save harta dalam tu lagi.

iye.sampai 3 thumb drive aku bawak ni.punya la berat aku nk pikul kejap lagi.

ehh.ada yang taktau lagi ke aku dah kena tukar jabatan?

ye.kes cuak dulu la.SUK sibuk nak pisahkan hubs-wife yang bekerja dalam satu jabatan.padahal macam aku dengan ejang takde kena mengena langsung dalam proses kerja.yang adik beradik,anak beranak tu takde pulak jadi isu.eh.marah sangat ni.

dah.nak marah pun takde maknanya.lagipun masih dalam daerah yang sama.kira bersyukur la tu.hadapi je dengan senyuman.err..macam pernah dengar tapi di mana yaa?




aaa.aku dah jadi warga jps jerantut.
opis kat bawah jkr je.haha..

jamban masih dibawa

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST