29.8.13

makan & jamuan

jamuan raya di mana mana.dan berhari hari.

1. sabtu
member aku since form 4 membawak ke poli, Nad buat kenduri akikah untuk anak dia.so,selamat la aku lunch kat rumah Nad aritu.haha.


souvenier.
cake-in-a-jar.manis gila oih!

2. ahad
lepas tagedi terbakar tu,ejang ajak kitorang keluar minum.kebetulan nampak la opismet dia lepak kt luar rumah.so saje la lalu depan rumah dia nak menyapa.rupanya bukan saje saje duduk luar.dia buat open house!hah..rezeki aku anak beranak dapat makan laksa penang,laksa pahang dengan sate.

3. isnin
naik opis,geng pejabat aku buat makan makan,ada laksa penang.
malam,jiran aku, cikgu intan bagi pulak laksa penang homemade.haaa..time ni aku rasa aku dah terer cakap utagha pun ada.

4. selasa
jamuan raya tadika rifdi.pukul 5 petang start tapi aku sampai kat majlis pukul 5.20 petang.membebel pulak rifdi kat situ marah aku lambat.








ibu dah janji dengan haifa nak pakai baju sama


5. rabu
jamuan raya jkr.aku dapat surat jemputan.haha..sebab majlis nak meraikan pertukaran aku sekali.ingatkan dapat meja special.rupanya sama je kena berbaris ambik lauk.haaa..tu la perasan best sangat.



abah pulak pakai baju sama dengan rifdi


abah dan anak-anak



hari ni takde pulak dapat jemputan mana mana.esok pun.
haaa..kemain kau,siap tunggu jemputan.nak mencekik je kejenya.bila orang tego gemuk,perut buncit tau plak marah.

haha.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST