9.5.14

dental check

selasa hari tu ejang sakit gigi.dari tengahari isnin tu dah.so,petang selasa tu aku teman dia pegi dental check.alah,klinik kerajaan je.so,aku pun tumpang sekaki la nak check gigi jugak.aku terasa gigi aku macam berlubang.sebab terasa ada gap belah kiri bawah.

sekali pergi rm1.00.
kalau kena tampal / cabut kena charge lagi rm2.00


orang sebelah tu tengah berdebar


sekali nombor aku naik dulu.haha.so,babai abang.goodluck ye.kakaka.

masa aku masuk dan duduk,dentist terus tanya apa problem aku.aku jawab la aku saje je nak check up.lagipun aku terasa macam ada gap tu.berlubang ke.
so,dentist mulakan operasi.aku dengar je apa dia cakap kat asisstant dia.dua kali dia sebut missing.aku agak sebab dua batang gigi geraham dah takde.hakhakhak.

last dentist cakap,gigi aku sangat bersih,sangat cantik dan no problem langsung.
aku tanya lagi pasal gap tu.dentist cakap sebab geraham aku takde,so gigi ni macam bergerak la sikit.dia pergi carik ruang.tu gigi aku jadi berjarak.so far,takde apa boleh bantu kecuali pakai braces.

"alahhh.takpayah pakai lah.gigi you bukan ada problem pun"

mihmihmih.
lepas tu dentist tu ajar cara pakai floss.dan,paling best dentist tu bagi aku gift.ahak.sempena gigi bersih, cantik dan no problemo.


gigi aku okay je.
ejang pulak kena tampal.tu yang kena charge lagi rm2.00 tu.wahaha.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST