16.5.14

Selamat Hari Guru

assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh

pertama sekali, ucapan jutaan terima kasih kepada kakak saya, EenaaHaslina Jaafar yang bertindak sebagai guru yang mengajar saya mengenal huruf pada umur 4 tahun dan pandai membaca dengan lancar pada umur 6 tahun.terima kasih sangat sangat.

dan jutaan terima kasih kepada semua guru guru yang mengajar saya sejak tadika KEMAS Paya Besar, SK Batu Lapan, Tadika Al-Huda Taman Guru, SMK Tg Panglima Perang Tg Muhammad, SMK Pandan, SM Teknik Muadzam Shah, POLISAS dan PSDC.dan mana mana guru yang mengajar dan mendidik tak kira di waktu kursus ke,taklimat ke sepanjang saya bekerja.dan yang mengajar dan mendidik secara tidak langsung.

SELAMAT HARI GURU
buat semua guru guru di malaysia.termasuk kawan kawan saya yang bergelar guru.

sekian.terima kasih.



yang benar,
penolong ketua kelas 1 usaha



No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST