28.5.14

multitasking

selain dari kesibukan bekerja (sangat), lately aku sibuk dengan bisnes yang datang entah dari mana mana.
sebab tu la blog aku pendiam sekarang ni!

office sekarang ni sibuk dengan program 5S.nextweek dah nak audit.so,macam macam preparation la kena buat,nak cantikkan pejabat.sebelum aku masuk sini,pejabat ni dah ada persijilan dalam 5S.agaknya la kan,kali ni nak dapat diploma pulak kot.berkali-kali sangat nak buat audit.apa barang?

aku macam biasa la.tukang design.tukang buat something yang fresh.
kerja-kerja macam ni biasa la.semua tolak kat aku.tapi aku suka je.sebab memang kesukaan.kadang kadang aku berdoa aku naik pangkat jadi technical bahagian design.boleh?



lepas tu aku turut terlibat buat buletin pejabat.

aku suka je


pasal bisnes,aku kadang tergelak jugak sorang sorang.
ada sorang sahabat dalam fb boleh komen kat gambar kain pasang yang aku jual.dia kata;

"Semua menda ko niaga..kalu x kaya lg aku x reti laa...aku jgak tadok menda...Huhuhuhuhu"


amboii.macam la semua orang meniaga terus kaya.
ohye.siapa taktau,aku kat sini meniaga macam macam haha.so far, aku ada jual :

1. tudung/shawl (online/cod) : #chantekmanes (blog) & #chantekmanes (instagram)
2. kain pasang (online/cod) : #ddjaafar (instagram) & puan ddjaafar (fb)
3. minyak wangi Nur Kasih (cod)
4. kuah kacang (online/cod) : #ddjaafar (instagram)

dan terbaru.
kuih raya.haha.

klakar tak?
aku sekadar ejen tak bertauliah.aku kan suka promote.haha.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST