4.6.14

selamat pengantin baru my big bro

jumaat lepas,officially abangah aku dah tamatkan zaman dudanya dengan awek umur 20an.
alhamdulillah.rezeki dia.

so, jumaat tu aku cuti.gerak dari jerantut around 12 tengahari,sampai Sri Petaling dalam pukul 4.30 petang.jauh sungguh perjalanan kami dengan bantuan pakai waze. T.T
masa check in bilik,tengok abang aku tengah bersiap.bilik sebelah bakal kakak ipar tengah bersiap.pastu,bila dah on..terus kitorang berarak ke Bandar Sri Petaling.

petang tu,dalam hujan gerimis (ewah), dengan sekali lafaz, syamin dah jadi kakak ipar i.

hai kakak ipar.
tehehehe.

malam tu,sebabkan ada live Pahang vs JDT jadi kitorang satu family tak pegi mana.melepak dalam bilik tengok bola je.family adik aku pun lepak bilik aku je.kakakaka.

elephant army


so,esoknya hari sabtu.kitorang gerak ke Monterez Golf & Country Club untuk majlis sanding abang dengan kakak ipar.sementara tunggu pengantin bersiap,weolls satu keluarga menyibuk kat bilik pengantin sambil buat keje sampingan.macam biasalah..bergambaq.

muka wajib ada


dengan maklong diorang.yakni cousin aku.


sampai menggigil tangan tukang amik gambar sebab aku cantik sangat.
kofkofkof.

family adik yang pemalu nak pengsan


pengantin baru sehingga ke akhir hayat
makabah yang comel muda belia


ok.pengantin dah siap.mari kita berombongan ke tingkat atas.



pastu sampai time bersanding,aku langsung takde chance amik gambar.takpela.kita amik gambar time makan pulak.

lily maryam








dan last but not least sebelum gerak balik.

ehem.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST