26.6.14

weekend #17 : kuantan & How To Train Your Dragon 2

aku sibuklah.takde masa nak membebel.

poyo gila statement.ok.sebab taknak poyo aku ni berpanjangan, meh aku nak story sikit.minggu baru ni aku balik kuantan.walaupun sengkek sebab bukan selepas gaji,tapi gigih la balik sebab mak buat kenduri doa selamat dan aqiqah Lily Maryam.

tapi sabtu tu sempat la bawak anak aku pergi tengok wayang.sengkek sangatlah gayanya.kahkahkihkoh.




cerita memang tak mengecewakan la.enjoy je.hasya pun behave.biasa kalau dalam wayang dia suka buat perangai nak main tangga.

siap tengok wayang,budak budak ni jerit nampak Big Apple.
nak donut! nak donut!

huh.kebetulan kat depan ECM tu ada Big Apple Cafe, so singgah makan kat situ jela.beli donut 6 ketul,pastu makan seketul sorang.ambik kau.







sebab dah letih, dah kenyang..pastu sampai kat barber shop atok kama di indera mahkota 2..yang dua orang ni pengsan dalam kereta!


mujurlah kaki mak kau panjang..
kan!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST