20.5.14

kursus hidrologi

minggu lepas aku pergi kursus kat pekan.kursus hidrologi.
aku gerak petang selasa tu.lepas tu sampai pekan terus pergi Rest House.kakak aku dah booking kat situ.



1929 Chief Rest House

nampak misteri tak?
kahkahkah.sepanjang aku upload gambar kedua dua di atas kat fb,manjang orang tanya berhantu tak?sial tak?kahkahkah.tapi kakak aku cakap kalau ada cerita misteri gitu,takkan la dia booking kat aku.

bilik selesa.memang selesa sebab bilik besar,toilet besar dan cukup sempurna ada kipas dengan aircond.rate rm55 sahaja satu malam.

malam tu,dinner kat pintu gerbang.aku makan nasik air.tapi sup dia memang terbaik wokk.sedap.
pastu pagi besok kepala aku sakit.pakaji ramai la tu.

biasa la.bekalan sepanjang hari kursus


kursus seronok je.first day teori.bangga jugak sebab sepanjang hari berkursus aku tak tidur.cemerlang sangat ni.adakah kerana fasilitator hensem? T-T
atau sebab jasa tab yang memberi khidmat whatsapp/wechat/instagram/facebook?
terima kasih kerana jasa mereka.

ootd first day


malam kedua kat sini.hari hujan.aku plak dah macam orang mengidam,nak makan mango cheese cake by Kula Cakes.next time la aku story.malam tu jugak pegi kuantan,pastu balik pekan semula.gila betul.driver layankan je.kahkahkah.


second day tu amali.memang syoklah sebab kena buat gauging.dahla mula pukul 9.30pagi.pastu 12.30 tengahari siap.kroihh..kroihh..terus balik la.apalagi.


second day.bye pekan.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST