Visitor

6.5.14

hasya #10

hasya semenjak menjak dah jadi budak besar kemain boleh tahan perangai.
dia punya tahap brutal memang kalah abang dengan kakak.kalau bab berebut mainan,tab,atau apa-apa jelah..confirm dia menang.
ending dia kakak tak puas hati, abang menangis.

kalau dia tak puas hati pulak,dia menangis sekuat hati.tantrum sepuas puasnya.jenuh la aku menunggu saat nak peluk bagi diam.sebab nanti dia terajang aku sekuat kuat hati,terajang muka aku..nanti aku marah,lagi sakit aku kerjakan dia.jadi,kena la aku diamkan diri dulu.pastu tengok dia mengamuk dulu.sampai siap.

kadang kadang sampai tertidur pun ada


tapi hasya ni bapaklah manjanya.manjang nangis.kalau abah dia keluar jap beli groceries ke,aku keluar waima nak pergi siram pokok pun.confirm muka depan grill pastu tanya.."abah/ibu nak pegi mana?"

sakat sikit je kata nak lari..berteriak la dia.pastu nangis sambil kata "ibu jangan tinggal adikkkkk".
oih.dia bahasakan diri dia adik.nampak sangat manjanya tu.

port favorite.atas riba ibu.tido pun nak kena berhimpit dengan ibu.




hasya sejak jadi budak besar ni jugak dia suka sangat menulis.pantang nampak buku,mesti mintak pensel.dulu haifa pun macam tu jugak,tapi sekarang dah kurang.haifa prefer conteng dinding umah atokki.marah betul ai.haha.

menulis sambil baring pun skill terbaik dia la

menulis saje


ohye.bab melawak pun dia boleh tahan.bercakap jangan ceritalah.mulut rasa nak cium cium je.paling cute dia suka kacau aku kata :

"kelakar lah ibu ni".

hahah.rasa nak cium kan?

muah seketoi

2 comments:

  1. ni luahan hati gini.anak kta lak terlalu lembut.haih mcm mcm anak ni kan.

    ReplyDelete
  2. cik puan rara,

    hahaha.ye,kalau lembut ni macam anak sulung dd.mengalah je.kesian jugak kadang kadang tapi baguslah kan.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...