2.12.14

rifdi #54 : Hari Graduasi

minggu sebelum start cuti sekolah aritu, rifdi ada Hari Graduasi. ikutkan dalam surat takde pun jemputan untuk parents. tapi sebab aku ni jenis ibu yang teruja nak tengok ada grade, aku pergi jugak buat muka tak malu. rupanya ramai lagi makbapak muka tak malu yang datang. kehkehkeh.

anak grade tu. takkan la tak tengok!

aku hantar rifdi 7.30am, lepas tu aku gi opis, punch terus breakfast. 8.30am aku pergi semula sekolah, tengok tengok majlis dah mula dan budak budak pra dah ada yang naik stage!

cepat cepat aku tarik tab dari dalam bag, dan pergi kat pintu dewan. rupanya rifdi dalam queue tunggu turn nak naik dah! cissss.






rifdi nampak je aku terus dia senyum happy. adoii..kesian anak aku dapat ibu camni..haihhhh.













gambar kenangan rifdi dengan cikgu kelas pra.



next year masuk darjah 1 !..hehehe
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST