9.12.14

Selamat Hari Lahir, Emak

6.12.2014 hari tu birthday mak yang ke 66.

sebab dah lama kot tak wish secara live, so bila ada depan mata terus aku tak update kat mana mana laman aku bersosial. aku update kat instagram dengan fb pun dah malam. haha. kalau tak, pepagi hari mesti dah ada birthday wish kat mak berbaur kesayuan sebab jauh.

dan sebab hari tu ada dekat mak, aku dengan kak ina bergabung tenaga bawak mak pegi makan kat kedai member kakak aku kat Teluk Cempedak. tau kedai member dia je, nama kedai hampeh aku tak tanya. siapa tau kedai dia betul betul kat tengah TC, ada chicken chop RM5 tapi sedap gila. ayam dia banyak dengan sos yang memang best. siapa ada RM10 je dalam wallet, aku suggest korang makan chicken chop + air mango. baru RM 8.50.. balance lagi RM1.50 boleh la korang beli kuaci buat makan sambil merenung pantai tepi tebing.

kihkihkih.

padahal kak ina yang belanja makan. aku takat sponsor kek birthday je kat mak.


















dan nahhh.. ini la gambar birthday girl yang ke 66 !






i love you mak!
i love you more than i can say.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST