Visitor

28.10.10

si dia & Chinta

agak segan untuk membuat pengakuan bahawa aku sekarang jadi peminat setia drama Melayu bertajuk 'Chinta'.
malunya.heheh. (=_=)"

kihkihkih.mesti rock kutuk aku pasni..hahah.


tapi aku minat citer ni bukan sebab fasha sandha.haishhh..
jauhhh sangat sangat.bukan dan bukan.
(sambil geleng geleng kepala)

sebenarnya aku ni peminat Adi Putra. 
haihh..malu lagi.. (=_=)" tersipu sipu.
macam la Adi Putra kalau terbaca blog ni akan datang pegang tanganku sambil buat muka terharu.hishh..

dalam citer ni Adi Putra pegang dua watak yang agak alim alim miowww.
memula jadi Amar, bodyguard Chinta.
bila bercinta ngan Chinta dan dh nak kawen,watak ni mati.
pastu wujud plak Rasul Iman,jadi lawyer Chinta.
kali ni pun dia dah digoda Chnta,tapi tolong la jangan mati.
kalau dah mati aku rasa aku taktau nak ngadap muka suwett sape plak dalam citer ni.

okeh.ter-review pasal abg Adi pulak. *ngeeee*
kisah Chinta ni malas aku nk citer kat sini.sape sape nak tau gi la search.
google kan ada.

bagi aku citer ni ok.jalan citer mudah dan ringkas.
tak payah panjang panjang cam citer indon tu.leceh.
citer ni baru arini kuar muka pelakon,esok watak tu dah mati.
senang kan?..hahaha

Mohamed Hadi Putera bin Halim
aku lebih prefer watak Amar.smart dan macho.
kalau Rasul Iman wataknya sangat innocent dan kiut.
tak sampai ati nak maki.

notakukukaki : encek ejang awal awal dah agak.konpem petang aku melekat depan tv hanya disebabkan Adi Putra. ^___^

dush!

2 comments:

  1. tak sampai ati nak kutuk,...sebab ada adiputra,...haih!!!!....

    aku mmg tak penah tgk cite nih, tapi hosmet aku memang gila sungguh dengan cite nih,...tv aku kan dah rosak,..so kalau kaler tu semua tukar jadi merah pun diorg sanggup ngadap wooo.....

    petang karang nak try test tengok,..adi putra punya pasai,...xper,..hahaaa

    ReplyDelete
  2. hehe.jangan la ulang byk byk kali.nanti malu lagi. (=_=)'

    tetibe je kan layan drama melayu.selama ni mana n aku ikut sgt drama drama ni.kalo tgk arini,esok start tinggal,mggu depan tgk balik,pastu terlupa..pastu tau2 citer tu dh abih.hehe

    maka,ptg ni..sila la tgk.tp kalo ko ttp kutuk,aku paham tu.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...