19.12.10

rifdi #19 : 2nd birthday

itu hari aku ada tulis entry pasal beday rifdi.sila tekan sini kalau taktau.
benci la ko tak amik tau.huh!

masa tu aku sangkakan kabel kamera gedabak aku tu buat sengal.tapi apekejadahnya kabel lak yang problem ek.tak penah pulak aku dengar kabel masuk virus.ceh.
dan setelah ku amat amati,sebenarnya yang sengal adalah antara memori card kamera tu takpun laptop aku ni yang dah block segala virus yang wujud dalam memori card tu.aku try test cucuk kabel pada laptop abah aku,baru la segala gambar berjaya diupload.ceh.bangang betul rasa (6_6) dan baru aku tau sebenarnya yang sengal time ni adalah aku.

maka,arini baru la aku bleh letak gambar gambar time celebrate beday rifdi yang dah jadik abang ni.walaupun kategori lambat tapi aku tetap nak letak.baru puas ati dan paru paru ni.heh.puasssss..

kek cam biasa ~chocolate indulgence by secret recipe~

ehh.beday boy nyorotnyorot

nak api! nak api!

orang api datang mengulurkannya

1..2..3..puhhh..puhh..prooott.opss.

nak potong pun kena amik gambar dulu ye.

motonggg...
ini kak Ya merangkap baby'sister' rifdi.kak Ya paling best lahh!


yang baju ijau tu antara kanak kanak yang hadir.hehe.


hot grandma bersama cucu beliau yang ke tujuh

woot woot.selebret beday abang sampai takmau layan saye ye.
haipp..nangis kuatkuat kangg!

amikk..dah kena susukan saye jugak.muahahah.
dah saye gelak jahat.

ini tangan sape.ce teka?

saye dah kenyang makan kek.
burpp..burpppp
dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST