Visitor

6.8.14

Aidilfitri 1435/2014 : 1 Syawal

aku syak tahun ni family aku la family paling mendung.

rupanya satu family mak aku mendung.kak ina dengan family pakai dark grey.mak aku yang mula mula plan nak pakai jubah grey terus tukar rancangan.nasib la jenis standby baju banyak banyak.boleh pilih pilih je nak pakai baju raya apa.

dan macam biasalah.rutin 1 Syawal bermula dengan berkumpul, bersalam mohon ampun maaf, budak budak kutip duit raya dannnnnn...

photoshooting!

mendung dok?

tapi series la.tahun ni gambar tak meriah sebab abang dengan adik semua beraya rumah mertua.abang di yong peng, johor dan adik kat kuching, sarawak.














jam dah pukul 12.30 tengahari, so mari kita balik umah aki dengan maktok pulak.tapi tersangkut kejap kat rumah acik santana reez.

kawan baik

sudahnya kawan baik ejang ni belaka jadi kawan baik aku jugak.haha.



sampai rumah aki ngan maktok.lepak lepak pastu pakat pakat membungkang belaka.aku pulak sebab ramai kot adik beradik mak mertua datang,so memang melayan tetamulah.menyambil mengadap nasik minyak mak mertua entah berapa kali repeat.kahkahkihkoh.

lepak rumah mak mertua sampai malam la jugak.pukul 9 malam balik rumah mak aku,sebab makteh (adik abah) nak beraya.

alah.memang rutin raya pertama la ke hulu ke hilir macam ni.ahaha.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...