Visitor

13.8.14

Aidilfitri 1435/2014 : 3 Syawal

plan hari tu nak balik rumah mak mertua.tapi rupanya abang ngan kakak aku ada plan nak buat BBQ.so,dari pagi masing masing macam sibuk la jugak nak buat macam macam.

macam macam la.mujur sampai tahap tak buat kambing golek.tapi beli la jugak part kambing mana yang sedap tu.pastu beli ayam.marinate siap bagai.tugas hakiki aku memang buat coleslow.ibarat kalau pekena air tangan aku semua orang boleh pengsan kesedapan.haa.betul ke bohong ni?teka.teka.sape salah aku letak kat tiang letrik.

anak pempuan semua ikut ayahngah beli barang nak buat BBQ

so abang duduk dengan ibu la.makan aiskrim.

raya taun ni meriah sebab ada March.
kucing dhiya ni.sangat homely type.penakut nk mampos.dengar bunyi mercun,lari masuk dalam rumah.menyorok bawah kerusi.haih.

mertua-menantu talk

agak agak dah petang,kitorang adi beradik slow slow start membako.memang sajela bagi asap masuk berkepul ke rumah jiran tetangga.kahkahkihkoh.

yang cekak pinggang tu masterchef

ko tengokla masterchef apa je keje dia.huiii.hahah.

yang ni memang pakar pakar mebakar la

yang ni tukang buat kecoh

man of grill

kak mas



takde keje








dan inilah hasilnya


lepas makan,golek golek ...terus tido.wakaka.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...