25.8.14

Swiss Garden Spa & Resort Kuantan : Part 1

5 Syawal.

kita beraya di sini pulak.lama dah aku booked untuk pergi sini.ni pun sebab dapat voucher free oleh pihak Swiss Garden.kebetulan time raya,maka aku ajak sekali abang,mak dengan abah aku ke sini.untuk bilik aku memang dapat free 3 hari 2 malam.kalau bilik mak aku tu pulak dapat 50% sebab pakai membercard aku.

hah.memang tak rugi join Swiss Garden International Vacation Club (SGIV) ni.memang la bayar bulan bulan selama 4 tahun,tapi 30 tahun aku boleh guna bilik free di mana-mana Swiss Garden atau panel di Malaysia dan luar negara selama 7 malam.berbaloi la wey.


anak anak teruja,
ibu bapak lagi teruja tau tak?


family suite.lepas tu view betul betul hadap pool & sea.


check in lepas tu tak sempat apa,bebudak ni nak swimming pulak.hah.habis semua terjun kolam.eh.aku dengan mak aku taklah.kitorang lepak fefeeling orang kayo gitu.

jakuzi kaki pun boleh





malam tu,kitorang dinner di Pattaya.dekat je dengan hotel.tapi..
servis jangan ceritalah.sejam setengah duduk baru dapat segala juadah.tu pun ejang pergi angkut nasik,angkut lauk,angkut tomyam..haihhh.

kalau dapat diskaun takpe jugak.ni semacam jugak rm200++.
kenyang berhari raya la..




No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST