22.1.15

typical mom

anak aku suka bagi gambaran sesuatu pasal aku.

Misalan contoh :


______________________________

Haifa melepak dengan aki (pak mertua aku) sambil main kucing. sambil aku lalu keluar dari bilik air, aku dengar haifa cakap kat aki dia,

"tetek kucing ni macam tetek ibu. besar."..

aku lalu depan pak mertua aku dengan sopan santun. sambil terdengar bunyi cengkerik

_______________________________

aku baru siap mandikan rifdi untuk pergi sekolah. aku ke depan dulu, sebab nak sambut dia yang terbogel tu untuk bagi tuala. dia yang berjalan di blakang berjalan terus dan buat buat langgar punggung aku. rifdi gelak.

"abang suka punggung ibu. macam bantal"

________________________________



dalam kepala aku, entah apa budak budak ni bayangkan aku ye?
raksaksa? monster?

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST