Visitor

1.10.15

Walimatulurus

Tergelak aku bila member aku whatsapp gambar kat group tadi.





Kahkahkah. Cerita 7 tahun lepas ni woii. Siap ada yang komen kata muka aku macam akak jual jamu. Kahkahkah.

Sempat jugakla dua tiga kerat yang mintak kad kawen siap bagi alamat suruh pos. Kemain korang kan memperkotak-katikkan aku kannn..kahkahkah. Aku okay je, terhibur pagi aku arini.

Sebab dah publish gambar kad kawen aku ni kan, so aku nak publish pulak gambar akak jual jamu tu bertunang. Haaa.. Ini gambar original yek. Pengsan la korang gelak tengok betapa nipisnya pipi kami berdua. Belum kira betapa runcingnya dagu masing-masing.

Saksikanlah..






15-07-2007

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...