31.12.15

sakit hati

lama aku hibernate. ceh, padahal balik kuantan bercuti so takde chance nak update blog sebenarnya. haha.

so hari ni masuk office duduk depan pc, macam macam menda aku nak tulis tapi dari sejam lepas kejap tulis, jap delete, ntah apahal aku ni ntah. sudahnya pening sendiri sebab takde isu besar pun nak tulis.

ohye. sebenarnya aku nak bagitau satu perkara penting ni. 

aku sebenarnya nak mintak maaf pada kawan kawan yang rajin drop comment di setiap post. actually i tak dapat reply tau. taktau kenapa bila klik nak komen semula asyik pop up, lepas tu keluar la iklan judi, iklan wanita tak pakai baju. eh. kenapa. i taktau menahu pun. i'm innocent.

dahla tak boleh reply comment korang, nak comment kat blog orang pun tak boleh.
eh. sakit pulak hati kita ni. so, pada yang tetibe sentap cakap "eh sombong betul ko ni dd ek taknak kawan ngan orang ke hape" tu..maafkan la i.

i cuba perbaiki balik setting apa yang berkenaan kat pc ni. kecewa betul.
dahla pagi tadi masuk office segala menda kat pc takbleh guna. monitor tak menyala, keyboard takleh menaip dan mouse tak berfungsi.

eh. sakitnya hati kita! seminggu tak guna pc boleh jammed macam tu pulak dia. haih.

identiti dirahsiakan.

4 comments:

  1. ko macam baca detik hati aku je... kakakakaka...

    ReplyDelete
  2. tang mana ko berdetik?

    bab hibernate ke, bab aku sombong? hehehe.

    ReplyDelete
  3. hahaha. maafkan ai okay. pasni insha Allah tak sombong dah. haha.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST