14.1.16

Workstation

punyala bosan aku menghadap internet sepanjang waktu. kejap pc, kejap handphone. sudahnya muntah. haha.

biasa la awal tahun ni mana ada projek lagi. peruntukan pun baru je dapat, tapi dapat tau la. belum sampai ke office lagi. tapi disebabkan kelapangan waktu, aku pun kemas sikit sikit meja. lepas tu tergerak nak tampal memo untuk check up date dengan doctor. maklumla, untuk bulan ni saje aku ada 5 appoinment dengan doctor.

so, tergerak nak buat satu tempat tempek memo. aku pun diy la macam macam kat workstation aku ni. kebetulan ada pulak kotak tisu tak pakai dengan draft paper colour merah. maka, terhasil la workstation merah tema gong xi fa choi.






ok. sebelum ni workstation aku rupa dia camni.





tapi sekarang dah tukar colour dan ada tempat tempek memo.



kalendar dah kena alih belah kanan sebab nak cover cable printer. i is tak suka nmpk isi perut camtu.
no manners.


okla kan?
kira projek DIY jugakla kan?

haha.


No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST