3.2.16

It's A Boy!

heksaited betul bila kawan aku sorang ni dah bersalin. memang kitorang selalu borak dari blog, membawak ke fb, membawak ke whatsapp nak update pasal diri masing-masing. beza dia pun dalam sebulan lebih gitu dengan aku.

so, malam kelmarin jam 12.04am, bertarikh 2 Februari 2016, lahirlah seorang bayi lelaki dari rahim seorang wanita bergelar sahabat yang lama gila putus hubungan dan bertaut kembali (ayat lesbo), fieza fadilla.

well, aku bersalin nanti ko dah nak habis pantang agaknya kan?

aku cilok dari fb hang la ni fieza 


yang buat aku rasa i dont believe it tu sebab siang hari dia bersalin tu, dia sempat up gambar comforter baru siap jahit kat fb, dan aku sempat mengomen.



ahahaha. 
apapun beb, aku doakan ko dapat berpantang dengan aman damai tanpa airmata lagi okay. semoga ko dan baby dan fatihah enjoyyy!

3 comments:

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST