12.2.16

Kenduri Kahwin

Aku tapau cuti CNY seminggu kali ni. Eh, bukan aku gi beraya pun. Alang alang budak sekolah cuti, ibu abah tumpangla sekaki.

So, minggu mula sampai tu terus layan kenduri kawen anak sepupu. Woww..anak kepada sepupu belah abah dah kawen. Automatik baru sedar diri aku dh tua. Dulu kecik dia aku merasa la tolong buatkan susu, jaga dia, tukar pampers..Now dia dah kawen. Next aku akan dapat cucu.

Eh, apa ni. Apa ni. Dah berumur sangat rasa.

Sebelum aku stress dengan status akan datang, baik aku tepek gambar hari kenduri ok. Belah perempuan hari Ahad dan belah lelaki Isnin esoknya. Dekat aje pun, siap pengantin tu anak sedara kawan aku pulak dah.


AHAD.

































ISNIN















Ada beberapa gambar hilang. Ahaha..next time jumpa aku up semula.

Apapun aku nak ucapkan selamat pengantin baru buat syasya & husband. Semoga dikurniakan anak yang ramai dan berkekalan hingga ke akhir hayat. Sorrylaaa..gambar pengantin takde. Wakakakaka.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST