Visitor

2.11.10

rifdi #17 : gitaris terhebat

lastweek punya kisah.

rifdi dapat gitar baru.abah dia beli kat batu caves.okehh,bukan kat gua buddha tu ye.tapi kat kedai secondhand sana.aritu kitorang gi before raya puasa.memang dah nampak,tapi malas la nak belikan.tetibe baru ni abah dia gi sana,dan terbukak pintu ati nak beli.

maka,malam tu anak bujang aku tu asek berkepit je ngan gitar.dan ibu serta abah ni la kena melayan beliau.kena paksa okeh!
ibu dah la ngantok mata.

bapak gitar ngan anak gitar

kamera henpon.maka pic agak kabur ye tuan puan.

testing.testing.

okeh.cord R ada tak abah?

semua kena paksa main gitar together gether


dan fyi, malam tu rifdi tido kol 2am.
memang rasa nak bagi tendangan tanpa bayang pun ada.

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...