9.11.10

nak masuk wad dah

okeh.2 hari lagi before kena admit masuk wad HTAA.itu pn kalo arini atau esok aku tak sakit sakit lagi laaa.

huhuh.tak sabar rasa nak tengok wajah orang baru ni.dalam masa yang sama,sedih la plak kan nak tinggalkan hero hero yang selalu buat badan aku ni penat setiap masa ni.rindu woo,walaupun suka buat wife dan ibu ni penat tapi sebenanrnya aku suka.kalau diorang takdek mula la rasa macam bosan je.rasa cam aku idup dalam blues pun ada.

ni plak nak tinggalkan kedua duanya sebab aku nk gi check in kat htaa.

camne la rupa rifdi bila bersiap pakai baju pilihan abah dia.camne la rifdi yang makin kuat merajuk ni tau ibu dia tak tido seblah dia malam malam?..alaa..sedih la plak. :,(

no..no..no..

aku kena jugak kuatkan semangat.aku pegi harapnya tak lama.aku pegi pun bukan encek ejang tak datang melawat yek.cuma rifdi laa.mesti tak dapat jumpa punya sebab kids kan tak bleh masuk wad.alaahhh..cian betul.

barang barang buat masa skarang,aku dh siap prepare beg untuk aku yang terkandung kain batik 2 helai,t-shirt 3 helai,maternity pad,brg2 peribadi..lalala dan jugak barang baby iaitu benda yg sama,baju,diapers,blanket,muttons,wet tissues,..

barang barang lain akan diupdate mengikut kadar hari berada di wad dan keadaan..hohoh


maka,buat masa ni tu jela kot.yang lain aku akan update lagi kisahnya dari masa ke semasa.
perut pun dah terasa kejang,better stop dulu.len kali gua sambung lagi..cauuuuu!








dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST