4.11.10

november


ehh..dah masuk bulan seblas ye?
maknanya bulan ni la aku akan deliver dan bulan ni jugak Rifdi jadi anak bujang berusia 2 taun ye?..

waaaa..bijak pandai abah dan ibunya membuat perancangan dalam berkeluarga.wahah!
maknanya pasni dan pasni serta pasni memang birthday anak anak akan dibuat sekali serentak dan bererti ibu dan abah tak perlu mengeluarkan budget yang banyak untuk membuat birthday atau surprised party atau membeli kek atau membuat jamu makan untuk meriahkan birthday anak anaknya nanti.hah.pandainya... hahah.
ciss..dasar kedekut!

ok.menceritakan aku akan deliver ni..agak berdegup kencang jugak la jantung ni kan kalau asek memikir..ehh,kali ni bersalin camne plak?memang tepat 12hb ke baby nak kuar?..err..seram.seram.maka,tolong jangan pikir ye dd.

petang ni aku akan pulang ke kuantan,insya Allah.terus amik cuti sampai khamis depan 11hb sebab doktor dh bagi surat admit masuk wad suruh masuk date tu.maka,insya Allah..seperti yang dirancangkan aku akan bersalin di HTAA,Kuantan..macam abang dia jugak.semalam doktor scan,masih tak pasti gender baby tapi aku suke sangat sebab baby sihat alhamdulillah dalam rahim ibu ni.ouchhh..sangat tacing.rasa nak mengalir airmata bila pikir ada baby dalam ni.OMG!..itulah,Allah sangat Maha Pemurah kerana bagi aku peluang merasai nikmat jadi sorang ibu ni.

baby i yang pemalu nak tunjuk anunya.wiwitt!

so,after this aku akan cube mengupdate blog di umah sebab kalo aku dh duduk umah ni memang liat sket la kan dapat chance nak mngarut dalam blog nih.kalo dok opis lain..hehe.nampak sangat mencurik tulang ikan di kala kerja.dah macam kucing.hoh.

notakukukaki : 
psstt..doakan kami yang terbaik ek.semoga kami selamat hendaknya.
pastu..ehh,birthday rifdi akan dibuat time aku berpantang la ni ye?
alaaa..tak bleh nak belasah kek secret recipe la nampaknyaaaa...waaaaa

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST