7.11.12

farewell

hai.ada yang rindu pada saya tak?



hoi.takde yang nak angkat tangan ke? *terus sentap.kecik hati*
lepas tu terus menaip dengan muka tak malu.

lamanya tak update blog.serius banyak perkara nak dibuat.sampaikan aku dah takbleh nak membebel kat blog pun.siapa yang follow dalam instagram,facebook konpem tahu betapa tidak terurusnya diri ini sampaikan pakai tudung pun dah macam hana tajima.oih tetibe.

aku nak sangat membebel pasal suatu menda ni.tapi keadaan serius tengah tidak sesuai sebab i sangat busybee okayh.jadi aku bukak cerita yang tak perlu membebel panjang panjang,boleh?

lastweek office buat lagi makan-makan.kali ni meraikan jurutera senggara kitorang.dia dapat kerja baru dan harapnya pun dapat posting kat tempat baru.

sila doa beramai-ramai wahai rakan sepejabat.
hahah.

yang diraikan

mee kari!

encek-encek yang paling sedih dengan perpisahan ini.
hiks.

tunggu nak makan je ni

dan inilah paling disukai ramai


silakan terliur.



kbai.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST