1.11.12

Sempurna Resort

Aidiladha 3.
sebab hilman dengan dhiya excited sangat mengajak aku dengan anak-anak main air kolam,maka kitorang pun layankan juga la.kesian diorang,dah lama nak bawak rifdi dengan haifa main air tapi sebab kalau balik kuantan feels like time is running out,maka kali ni cuti lama kita pergi jela wokk.

port adalah kolam di Sempurna Resort.best jugak sebab kecik je.kalau pergi Gambang kang tak terkejar pulak sorang-sorang.

kakak aku kata orang yang mandi je kena charge masuk.tu pun ikut ketinggian.kira kalau bawah line free la ni.sampai sana rifdi je yang kena bayar rm6.haifa free TAPI penjaga pulak kena charge.kira charge atas aku la plak rm9.encek ejang malas jaga.dia nak tengok je.chait.kalau aku tau aku bawak pakaian renang aku.takde la pakai hensem-hensem gini.

lagipun dhiya yang jaga haifa.aku sibuk dengan wifi aje.haha.hasya pulak sampai-sampai dah menjerit-jerit dan bergedik-gedik kaki kat atas kakak aku.teringin nak main air leteww.

suka sangatla dhiya dapat main dengan rifdi & haifa

kawasan untuk budak-budak

haifa & kakya

rifdi memang takut naik slide.
ni pun pegang tangan aku masa nak slide tu.hehe.




acara sliding beramai-ramai.
sweet budak-budak ni

azeem pun ada kitorang bawak.

hasya yang geram nampak air


itu acara budak-budak.
acara kami yang tak berendam dalam air pulak adalah ini.

abah pun terjoin sekali.asalnya dia kata nak
hantarkan mak dengan budak-budak je.

kakak aku memang la.
macam nak pergi shopping complex.

lepas tu sibuk ber-wifi
hahah.

kekanda adinda

adik dan kakak dan anak 

the Panchasitara
tarakucha tarakucha


perut dah makin dasat buat gig.budak-budak taknak balik-balik lagi.sudahnya,perambat sorang-sorang suruh bersiap.kalau dibiarkan takut kurus pulak aku tak makan nanti.haih.

round area situ,jumpa la satu kedai makan.ada nasik ayam.sementara tunggu order yang lambat gila sampai tu,memang banyak perkara mengarut la yang kitorang buat.


oloh kiutnya





muka-muka lapar


dapat je nasi belah mak abah aku memang laju tak hengat.belah meja aku plak slow-slow kayuh sebab aku pegang hasya,encek ejang dukung haifa yang nak berak,dhiya plak makan suap dengan rifdi.

frust.air fresh orange order sampai 4 gelas tapi satu pun tak luak.air pahit gila sampai dah tak tertelan.macam blender sekali dengan pokok-pokok.dah cakap kat tokey kedai tapi taktau la dia kira sekali ke tak.sebab total makan hari tu nasik ayam 11 set semuanya rm78.

rezeki ko la tokey.





٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST