21.11.12

her & his birthday : Part 1

hallo november!

kelmarin emosi entah apeke jadahnya pasal boikot.so,hari ni mood dah molek tetiba baru teringat tak bukak cerita pasal november.

november adalah bulan kelahiran anak pertama dan anak kedua gua ye.ingatkan anak ketiga lahir november gak.mana tau bleh bikin hatrick.kahkahkah.lawak tak?lawak tak?apa?tak lawak?...

T-T sadis.

lastweek sebab cuti lama of course la kitorang balik kuantan.so,aku pun cadangla nk suruh kakak aku buat kek,nak celebrate beday bebudak ni bersama-sama sepupu sepapat.tapi sebab kakak sibuk mengandam je,tak dapek la kek dia.dapatla kek secret recipe je.

tapi pagi tu encek ejang bawak kitorang pergi Balok dulu.main pantai.alang bff encek ejang la yang memberi idea tu.pukul 10 kitorang dah terpacak kat pantai.

aku,encek ejang & hasya serta alang & yana (wife alang) duduk je kat bawah pokok makan nasik lemak.rifdi,haifa and harraz kitorang bagi peluang main pasir dan pantai.





geng lepak tepi pantai.
sekali bila anak-anak balik ke atas...



kanak-kanak tercomot.aih!
makan pasir ke hape dia ni?


siap kat pantai,menyambung pulak kitorang kt kolam De Rhu Beach Resort.konon nak membilas la kan.skali terjun kolam.sronok sangat la bebudak ni main air.sampai sunburn!

korang layankan jela gambar gambar ni.tak larat dah aku menaip pakai tab ni.muahaha.








lepas makan cornetto pun diorang terjun balik.jeles i taww.


paling best.
tidur tepi kolam.


No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST