14.11.12

homesweethome #12 : we're moved!

now what?
lambat lagi update blog.memang nak kena dd ni.dush!dush! *lunyai*


lately,aku sangat sibuk.untuk pengetahuan semua,saya dah pindah rumah baru!hoyeahh!
last 10-11-12 hari tu aku dah selamat dan officially duduk di rumah beralamat ehem ehem (terpaksa dirahsiakan.bahaya woo).selamat dah akhirnya walaupun rumah tunggang langgang.aritu masa pergi kedai perabot kata nak hantar awal tapi sampai la ni tak sampai-sampai lagi ni.

apa cita ni tokey?we all dah bayar depo juta-juta.macam ni u oll treat us yang dah bayar depo juta-juta tu?grrr...
okeh.dialog propa memang cenggitu.tapi series,kitorang dah bayar 80% deposit.macam ni diorang layan kitorang?tskkk.

lama tak update pasal rumah kan?haiyyo.tunggu masa je.gambar dah berlambak-lambak upload kat instagram.im sorry blog.awak dah dianaktirikan.


saat packing memacking.beberapa minggu sebelum pindah.


sambil tu,keadaan semasa di rumah baru sebelum kami pindah.

finally.setelah bertikam parang berkerat gergaji dengan tokey kabinet.

dapurku resepiku.
ewah.

cabinet yang awesome mahhh.

tak puas hati.bila sampai rumah terus peti ni jadi kurus.
haih.

bilik rifdi & haifa

bilik saya & encek ejang.
ehem.

inilah rumah kami.
macam rumah Hansel & Gretel tak?


dan sesi mencuci rumah pun tiba.




lepas tu menghias pulak.



langsir & blind




and after pindah.mari kita lihat apa yang jadi.



piring astro pun berikat kat tiang lagi.wakakak.









٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

4 comments:

  1. kenapa kat bilik saya n encik ejang tu ada ehem? nk tambah no 4 eyh?

    ReplyDelete
  2. waahhh... best2 pindah umh baru...mmg owesome... kabinet wat ngn sape comel... ;)

    ReplyDelete
  3. fieza;

    gatal tekak plak kat situ.wahahah.ko,tolong sabarkan diri aku bleh tak?hahah

    ReplyDelete
  4. ida ali;

    dengan org jerantut jugak.harga pn okay,cuma penat bertekak suruh buat cepatla.haha.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST