12.3.13

bola sumbat

kadang-kadang aku sebagai perempuan dalam rumah sangat hairan dan pelik dengan perangai suami sendiri.
terutamanya bab bola.


live EPL especially Liverpool live - time ni anak-anak dan isteri memang patut tahu itu bukan masa terbaik untuk mengganggu perhatian beliau.itu kira kalau aku tahap sedang menggoda beliau untuk 'beraksi',memang aku tetap tak laku.

berita malam esok (bab sukan) - jangan kacau konsentrasi beliau nak tengok time player sumbat gol.nanti kita pulak kena sumbat.

highlight - jangan kacau lagi.nanti kena sumbat!

sebarang ulangtayang bola - jangan kacau dudeee!nanti kena sumbatttt!!!



sumpah aku tak faham.malas nak tanya nanti aku kena sumbat.
bleughh.





    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

2 comments:

  1. hahahaha... harapnya aku dpt laki yg tak kuat bola. pening jgk melayan.. hihihi

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA -- klakar.aku rasa aku patut post entry ni.

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST