4.3.13

chaotic kiddos #7

semalam, masa aku rebus jagung untuk santapan petang, aku lepak-lepak dengan anak-anak yang semuanya berlengging pakai diapers selai sebab baru lepas bangun tidur.dan sambil tunggu jagung masak dan tunggu time nak mandi.

kitorang lepak tengok kartun sambil makan kek Apollo.aku suap hasya while haifa makan sendiri.makan semua sepah-sepah la.haiii..kalau budak sedang haifa dengan hasya makan kemas bersih memang excellent betul mak dia jaga.

hasya dah siap makan.tinggal aku nak kemas je.haifa pun nampaknya dah kenyang.masa aku bangun,aku nampak hasya kutip something atas lantai dan makan.lepas tu menangis.aku ni tak siasat terus marah haifa;

"haifa.apesal makan sepah tak kutip balik?adik kutip tu."

haifa pandang aku.pelik.aku pun pelik tengok muka dia gitu.malas nak layan aku pergi kat hasya nak kutip hasil sepahan tu.hasya menangis lagi.

sekali aku tengok,

"woiii...itu taik la dik!"..

patutla menangis.makan taik sendiri.chaih.
serius aku lupa rifdi  dah cakap adik dia berak tadi.sampai terkeluar dari diapers.tercicir pulak tu. --".




    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST